یو پی اس – دستگاه برق اضطراری UPS مدل ۲۲۰۰

یو پی اس 2200 وات

مشخصات دستگاه یو پی اس ۲۲۰۰:

قدرت : توان و قدرت این دستگاه ۲۲۰۰ وات دربار مداوم و مستمر می‌باشد ولی به صورت موقت قادر است ۴۴۰۰ وات توان را جهت استارت مصرف کننده های موتوری و سایر مصرف کننده هایی که در لحظه اول احتیاج به توان بالا دارند، تامین نماید.

از مشخصات این دستگاه ذخیره برق این است که می تواند یخچال، فریزر، کامپیوتر، مودم، دستگاه جوجه کشی، دوربین مدار بسته، کولر گازی، کولر آبی، کمپرسور باد، پمپ آب وسایر ماشین آلات صنعتی تکفاز را به راحتی راه اندازی نماید.

کشور سازنده: جمهوری اسلامی ایران.

شرکت سازنده : الکترونیک قدرت ایران.

ابعاد : طول ۶۲ سانتیمتر، عرض ۴۲ سانتیمتر، ارتفاع ۳۲ سانتیمتر.

وزن : حدود ۴۸ کیلو گرم.

بدنه : ورق آهن به ضخامت ۱.۲۵ میلی متر.

رنگ : سفید، از نوع پخته الکترو استاتیک.

تجهیزات اندازه گیری جلوی دستگاه : ۳ عدد میتر آنالوگ، شامل دو عدد آمپر متر و یک عدد ولتمتر، که همواره مقدار جریان بار، جریان شارژ، ولتاژ خروجی را به اپراتور نشان می دهد تا اپراتور بتواند از دستگاه حداکثر استفاده مطلوب را به عمل آورد.

ولتاژ خروجی: ۲۲۰ ولت ±۱۰%.

فرکانس خروجی: ۵۰ هرتز.

شکل موج خروجی: پله‌ای بدون هارمونیک سوم و عدم تغییر شکل موج زیر بارهای موتوری، سلفی و اهمی.

زمان جایگزینی: هنگام رفتن برق شهر ۴ میلی ثانیه، هنگام بازگشت برق شهر ۳ میلی ثانیه.

بازده ( راندمان) دستگاه : ۹۲ درصد در حداکثر بار.

قابلیتهای بارگذاری : باراهمی ، بارسلفی، بار موتوری.

قابلیت استفاده : به طور مداوم ومستمر( ۲۴ ساعته) بدون محدودیت، دستگاه ذخیره برق می تواند در زمان قطع برق شهر، برق مورد نیاز ما را تامین نماید. بدیهی است به منظور استفاده به طور مداوم و مستمر ۲۴ ساعته دستگاه باید دارای ذخیره انرژی درباطری ها به مقدار کافی باشد ویا باطری‌ها به وسیله پانل های خورشیدی وامثالهم شارژ شوند).

حداکثر جریان خروجی به طور مستمر و مداوم: ۱۲ آمپر در ضریب قدرت کمتر از یک ، ۱۰ آمپر در ضریب قدرت مساوی یک.

حداکثر جریان خروجی به صورت موقت( جهت راه اندازی و استارت) : ۲۸ آمپر.

تعداد باطری دستگاه : ولتاژ ورودی DC دستگاه ۴۸ ولت بوده که معمولاً توسط چهار عدد باطری ۱۲ ولت که به صورت سری به هم متصل شده اند تامین می شود.

قدرت دستگاه شارژر: ۱۶۰۰وات دائم، ۲۰۰۰ وات موقت، که قادر به شارژ انواع باطریهای موجود در بازار ( اعم از تر، خشک، اتمی ، وسیلد اسید ) می باشد.

سیستم شارژ باطری ها : بروش یکسو سازی تمام موج توسط SCR های قدرت صنعتی بوده که کنترل خودکار آنها توسط برد الکترونیک انجام می شود و همواره باطری ها را در حالت کاملاً شارژ و آماده مصرف نگهداری می نماید.

حداکثر جریان شارژ: ۵۰ آمپر، که به تدریج با شارژ شدن باطریها، از مقدار آن کاسته می‌گردد.

حفاظت باطری ها : توسط مدار قطع اتوماتیک می‌باشد و در صورتیکه بخواهد به باطری‌ها آسیب برسد ابتدا هشدار داده و آژیر می زند و سپس باطری ها را ازمدار خارج می کند.

حفاظت مصرف کننده‌ها : توسط مدار تأخیر و محافظ می‌باشد این مدار در صورتیکه برق شهر از ۲۴۰ ولت بیشتر و یا از ۱۸۰ ولت کمتر شود برق شهر را از مصرف کننده ‌ها قطع کرده وبرق تولید شده توسط UPS را جانشین برق شهر می کند. همچنین این مدار وصل مجدد برق شهر به مصرف کننده ‌ها را جهت تثبیت برق شهر حدود ۲ دقیقه به تاخیر می اندازد.

نصب و راه اندازی UPS ۲۲۰۰: توسط شرکت سازنده بوده و در تهران به صورت رایگان انجام می شود ولی در شهرستانها هزینه حمل و نقل و نصب وراه اندازی و ضمانت یکساله دریافت می‌گردد.

ضمانت ( گارانتی ):

این دستگاه دارای ضمانت نامه کتبی به مدت یک سال تمام شمسی از تاریخ نصب و راه اندازی می‌باشد.

عمر مفید دستگاه یو پی اس ۲۲۰۰:

عمر مفید ۲۲۰۰UPS: شرکت الکترونیک قدرت ایران حداقل ۳۰ سال شمسی می‌باشد و شرکت متعهد می گردد که انشاء الله در تمام این مدت دستگاه را تعمیر، سرویس و پشتیبانی نماید.

مؤید این مطلب دستگاه‌های یو پی اس می‌باشند که از سال ۱۳۶۷( سال تاسیس شرکت ) نصب و راه اندازی گردیده وبحمدالله تا کنون مشغول به کار می‌باشند.

پاسخگویی به سوالات در مورد یو پی اس ۲۲۰۰ وات:

با توجه به این مسئله که استفاده صحیح و بهینه از دستگاه UPS نیاز به داشتن اطلاعات فنی کافی در مورد نحوه عملکرد و سایر موارد مربوطه دارد، مدیریت فنی شرکت آمادگی خود را جهت پاسخگویی به سوالات هموطنان عزیز و راهنمائی ایشان را در تمام ایام ( حتی روزهای تعطیل ) از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب ( به استثناء زمانهایی که به عللی گوشی موبایل خاموش می‌باشد ) را دارد وهموطنان عزیز می‌ توانند با شماره تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۳۶۲۲۸۹ تماس حاصل فرمایند.

کاتالوگ فنی با توضیحات بیشتر دستگاه UPS – یو پی اس ۲۲۰۰ وات:

مشاهده کاتالوگ فنی UPS – یو پی اس ایرانی ۲۲۰۰ وات IPE